Welcome Home
S1, E8: With Joey Matthews still missing and the search for Joe Carroll escalating, the FBI brings in Nick Donovan (guest star Mike Colter) to run lead on the case -- much to Ryan and Parker's dismay. Meanwhile, a follower from the past meets up with Joe Carroll, and their plans have a life-threatening result.