Welcome to the Murderous Party File 2; Here's a Message From the Dead: File 1
S1, E2: Mystery butler Kageyama concocts a peculiar plan to catch the criminal lurking in a luxury hotel, after which Reiko and her friends realize the hidden complexity of their own emotions. Reiko then tackles the murder case of a real estate tycoon. Each of the victim's relatives harbor suspicious motives to kill, but a single photograph proves essential in accelerating this perplexing investigation.