Red Bull Soap Box Race Welcome to Wrexas
S1, E5: Dallas delivers drama as teams race wild, homemade soapboxes down Windhaven Parkway; from honky-tonks to high-flying popsicles, the action is fast, the crashes are crazy and Skeeter Done goes for a back-to-back win.