What Did You Do?
S1, E10: The crown prosecutor is convinced that Grace Atwood killed her flat mate Molly Ryan and now it’s in the hands of the jury. As the jury deliberates Grace’s fate, Detectives Bruno and Pike rush to uncover who is behind the Hertfordshire murder and if the two cases are related. To buy time, Stan and Natalie try and postpone the court proceedings, not knowing that Grace has an escape plan of her own in motion. Meanwhile, Patrick is convinced that Prince Theo is the murderer and intent on revenge. So, when the Prince’s compulsions lead him back to Kaley, it provides Patrick with the opportunity he’s been waiting for.