Lincoln Rhyme: Hunt for the Bone Collector What Lies Beneath
S1, E4: What Lies Beneath. A bizarre murder at a university research site thrusts Amelia and Kate into the world of post mortem forensics. Lincoln explores new possibilities with the help of Sellitto's friend.