When The Rain Comes
S1, E1: Each year a remote desert region undergoes an astonishing transformation into a lush oasis. Watch the arid landscape blossom into a frenzy of feeding and breeding for grazing camels, invertebrates, predatory birds, and the endemic Dhofar toad.