Emergence Where You Belong
S1, E9: Jo and Chris must evade the FBI as they investigate an elusive group of cyber terrorists; Ed is presented with a cancer treatment that seems too good to be true; a mysterious woman's attempt to reach Piper puts the entire Evans family in danger.