Which One of Them Wasn't Me?
S1, E1: Pig visits Violetta's grave and discovers a tape recording that reveals the story of Rosa del Alba Valdivia; Violetta narrates to Pig how she found the way to escape her mediocre life and head to the city of her dreams: New York.