Whitehall: Conclusion
S1, E8: Conclusion. Scottie and Howard clash for control of Halcyon and the dangerous technology connected to Whitehall. Meanwhile, Tom duels with Mr. Solomon as a fateful choice is made. The Season 1 finale.