The Goldbergs Who Are You Going to Telephone?
S1, E6: As Adam (Sean Giambrone) abandons Pops (George Segal) to go trick-or-treating with a cool new friend, Beverly (Wendi McLendon-Covey) dons a costume so she can keep Barry (Troy Gentile) from being embarrassed at a Halloween party.