Whooping It Up for Wedding Bells
S14, E20: Shannon goes on a date with a man whom she plans to invite to Vicki's engagement party; Emily helps Gina pack up her Coto house; Emily is surprised at a medical diagnosis; the ladies celebrate Vicki's engagement with a farmhouse chic party.