Whose House?
S1, E2: During Pledge Drive Day at "In the Know," Lauren gives a big donor a studio tour and Sandy moves into the new lactation station; Fabian goes on the air to play clips from Lauren's interviews with Ken Burns, Finn Wolfhard and Norah Jones.