Arctic Secrets Wild Seas
S1, E5: On the north-east coast of Baffin Island lies Ninginganiq, a blustery wilderness where only the intrepid travel. Among those visitors are the bowhead whales that gather to socialize in the storm-ravaged seas, creating a rarely seen spectacle.