Wilderness Survival! A Moonlit Night Awakens Gohan!
S1, E5: Piccolo tries to toughen up Gohan with some wilderness survival training, but things get hairy when the young Saiyan sees his first full moon! Meanwhile, Yajirobe summons Earth’s strongest fighters to Kami’s Lookout.