Will
S2, E5: Barbara makes strides in mending her relationship with Fred and Maggie, which only incites Margaret to step up her tactics to stop this. Bellamy's situation grows more precarious as he struggles to keep his secret from Maggie, while dealing with a strange illness that is spreading amongst the returned leading Bellamy to make some desperate measures.