Wish I'd Spaced You When I Had the Chance
S2, E11: Inspector Kierken chases the crew spotted by GA while shopping on a planetary station. Three and Five are cut off and depend on each other to survive. Six is almost back to full trust and suggests an interesting perspective for the crew.