The West Coast Hustle Work Trip, Don't Trip
S1, E3: Chanel and Dom head to Miami for a performance and a photoshoot for their swimwear line Coasty Swim, but face challenges along the way; Ghost gives Chanel and Dom an update about baby Bryson.