Working Girls
S2, E20: Danny and Jackie are assigned to protect a key witness in a Russian mob trial, but when an attempt is made on her life, they realize there is a leak on the task force. Meanwhile, Erin is offered a job as deputy mayor, which would have her working directly with her father.