The Cleaning Lady Wrecking Ball
S4, E5: As Thony and Jorge work together to protect their families, their differences complicate their arrangement; Thony's integrity is put to the test; when Ramona's safety is threatened, she and Jorge must act quickly to find out who's responsible.