Yahweh Nation
S1, E4: Yahweh Ben Yahweh is a respected religious leader, but behind the facade, he rules his followers with terror and violence; one survivor shares the story of this cult leader whose ruthless tactics ruin hundreds of lives and leaves 14 dead.