Yearly Departed
S2, E1: You are cordially invited to the most hilarious party of the year. The groundbreaking comedy special returns with an all-star lineup of the funniest women of the year bidding a raucous farewell to 2021. Hosted by Yvonne Orji (Insecure) and featuring a musical performance by Alessia Cara, Yearly Departed roasts and toasts all we are leaving behind from Hot Vaxx Summer to Zoom.