Yearly Departed
S1, E1: Goodbye and good riddance, 2020. In this hilarious, absurd, life-affirming comedy special, seven outspoken female comedians lay to rest the year that never seemed to end. Hosted by Phoebe Robinson (2 Dope Queens), a lineup of some of the world's funniest women bid farewell to 2020's biggest conceptual casualties, from TV Cops to Casual Sex, giving the year a cathartic sendoff.