Yep, This Is The World We Live In
S8, E5: Yep, This Is The World We Live In. The effects of the supply chain shortages continue to impact the ED when Vanessa's drug dealer reappears. One of the victims of the recent train crash needs a transplant, forcing Crockett to improvise.