You Made a Choice to Be Good
S8, E11: Cade returns to Mystic Falls and presents Damon and Stefan with additional assignments, each with unthinkable consequences. Even with tension growing in their friendship, Caroline and Matt do their best to protect the town’s residents from Cade’s appetite for their souls. Bonnie and Enzo hit the road on a romantic trip, taking the bell with them in hopes to keep it safe.