You'll Never Get Away from Me
S2, E3: Bree's mother-in-law, Phyllis (guest star Shirley Knight), gets her in trouble with the law, Susan tries bravely to accept Edie's new role in Julie's life, Lynette's demanding boss (guest star Joely Fisher) makes her miss Parker's first day of kindergarten, and Gabrielle and John meet again.