You're Wonderful
S1, E1: In the 1950s Washington, Hawkins Fuller is at the State Department enjoying clandestine sex with men and avoiding entanglements; everything changes when Hawk begins an affair with Tim Laughlin; in 1986, Hawk decides he must see Tim.