Zero Sum
S1, E6: Juyoung kills the boss and Hyungsoo kills Heesook. They find a safe with morphine. They also find the safe with cash with Geukryul's help. After packing up the money and morphine, Hyungsoo and Juyoung leave Geukryul behind.