Zombie Sleep Over / The No-Kart Race
S1, E5: During Frankie’s first sleepover gets spooky after she and her friends watch a zombie movie. / Frankie’s illness means no Go Kart race, but the Zhus get her in – too bad she’s asleep in bed.