The Golden Glove
Berlin Film Festival 2019. From the renowned director Faith Akin. Nobody can imagine that a grotesque, harmless appearance hides a violent serial killer that can chase after lonely women he meets at Golden Glove, his favorite bar. Based on the real story of Fritz Honka.