Tuesday, After Christmas
Paul has been married to Adriana for 10 years. They have a daughter, a car, an apartment and they still seem to be in love. Paul is also having an affair with Raluca, a 27-year-old dentist he met 6 months ago. Paul loves both women, but when they meet by chance, he has to make a decision.