102 Dalmatians
In this all-new tale, Cruella De Vil is released from prison on good behavior vowing that she will have nothing to do with fur ever again. She, however, cannot keep this promise and is soon plotting another "fur-ocious" scheme to get her ultimate Dalmatian coat. The fun and adventure shift into high gear as Cruella and the dogs romp through Paris.