12th Miss Europe Continental
Glamour, excitement, and spectacular spectacle await the 12th edition of Miss Europe Continental, produced by Alberto Cerqua, at the Mostra d'Oltremare. Forty-one Miss Europe contestants from across Europe competed for the crown in an evening packed with guests and surprises. Raquel Toledano from France triumphed.