2 Days in New York
Hip talk-radio host and journalist Mingus (Chris Rock) and his French photographer girlfriend, Marion (Julie Delpy), live cozily in a New York apartment with their cat and two young children from previous relationships. But when Marion’s jolly father, her oversexed sister, and her sister’s outrageous boyfriend unceremoniously descend upon them for an overseas visit, it initiates two unforgettable days of family mayhem.