200 Meters
Jordan’s submission to the Oscars. Living between Palestine and Israel, a father crosses the border daily to work and support his family. When his son gets hurt in an accident, he will do anything to get to the hospital as quickly as possible. The only problem is that he is on the wrong side of the wall.