30 Days Left
Rayane is a cowardly and clumsy young cop who is constantly mocked by the other police officers. When he´s misdiagnosed with a fatal disease and is told he has only 30 days to live, Rayane realizes that this is his last chance to become a hero and impress his colleagues at the police station, especially Stephanie. He makes a bold decision to take down the big drug dealer.