400 Bullets
An Afghan winters night gets a whole lot worse for a lone Gurkha when a fugitive arrives seeking refuge from rogue special ops and heavily armed Taliban. The two soldiers fight for their lives armed with only 400 bullets and the Gurkha's deadly kukri blade, battling multiple enemies in a brutal showdown to the death for an all-out military actioner that packs a two-handed punch with nowhere to hide.