7 piano sketches
A piano tuner wanders through the streets of New York after dark, seeking artistic inspiration. Sketchbook in hand, he observes the city's lovers, mourners, and giant ants from afar. But when a twist of fate brings him face-to-face with a kindred spirit, he finds what he was looking for all along.