8-Bit Christmas
A humorous and heartfelt look back at the adventures of childhood. Set in suburban Chicago in the late 1980s, the story centers on ten‐year‐old Jake Doyle’s (Fegley) herculean quest to get the latest and greatest video game system for Christmas.