A Chef and Her Lucky Star
When chef Isabelle Arpin joins the restaurant Alexandre in Brussels, she knows that only a Michelin star can save it. During the months preceding and following the Michelin star announcement, this film follows the rise of a female chef in the very masculine world of Gastronomy.