A Grand Affair
On the brink of WWII, the seductive Solal (Jonathan Rhys Meyers), a high-ranking official at the League of Nations, grows obsessed with beautiful Ariane, an aristocrat and wife of his subordinate. When Ariane succumbs to Solal's charms, their passionate affair leads the lovers to a tragic fate.