A Legend
Professor Fang, an archaeology expert, notices that the texture on the artifacts discovered by his students during a glacier expedition, is strikingly similar to a jade pendant he had seen in his dreams.It seems as that the pendant is connecting the realm of dreams to reality. Filled with curiosity, Professor Chen leads the research team on a journey deep into the Glacier Temple, in search of the truth behind his dreams, embarking on a fantastical adventure together.