A Maldição dos Templários
In the 14th century, a group of Satan worshipers, the Knight Templars, is captured during a ritual and brutally murdered by the locals. Just before the execution, the Knights swear to return from their graves to haunt the village and the nearby forest. Centuries later, in a post-apocalyptic future, a man and his daughter try to survive against both the Undead Knights and a sect commanded by a mad preacher.