Christmas With a Prince: Becoming Royal
Dr. Tasha is off to St. Savarre to spend Christmas with Prince Alex where he proposes. She says "yes" and they immediately begin making plans. Princess Miranda, unhappy about the news, concocts a plan to halt the nuptials. Will she succeed or will Tasha have her happily ever after?