A Thousand Miles Behind
After a tragic accident, Preston Avery finds himself trapped in grief and isolated in an empty house. All hope seems lost until a motorcycle mysteriously appears on his doorstep. Once on the road, he crosses paths with a spirited young woman named Tracey, who breaks through his fog of grief just long enough to throw him a lifeline back into the land of the living, but can he leave the past behind?