A Violent Man
Steve Mackleson is a dangerous prisoner, incarcerated for double murder in a maximum security prison. We follow, as he navigates his struggle against redemption the system and his inner turmoil, when a young black gang member becomes his unlikely new cell mate and a daughter he has never met, finally requests to meet her estranged father. Face to face.