A Week in Paradise
Seeking solace from a failed marriage, Maggie escapes to the Caribbean for a much-needed reset. While staying at her cousin Fiona's secluded resort, she meets Sam, the hotel's charming chef, and begins to imagine a new life for herself. However, her old life soon comes barging back in and threatens her newfound happiness.