Affinity
After the death of her father, wealthy socialite Margaret Prior (Anna Madeley) struggles to find direction in her life. Yearning for experiences outside her insulated world of privilege, Prior becomes a "lady visitor" to a nearby women's prison in hopes of finding purpose through volunteering. Yet one inmate in particular, disgraced medium Selina Dawes (Zoe Tapper), holds a strange fascination over Prior. As she becomes more involved with Dawes, Prior's life opens to a dark, unknown world.