After Dark - Level 1
The earth turns and the sun disappears over the horizon. Flip the switch, and the lights go out. Slumber begins and the mind awakens, taking us to places we’ve never been and witnessing things not yet seen or imagined. From the enchanted powder forests of Japan, the historic streets of Moscow, to the unthawed mountains of Western America, and everywhere in between – Level 1 invites you into our spectrum of reality to see a succession of images, visions, sounds, and sensations quite unlike those of the conscious world. Experience it for yourself – our dream, our vision of skiing. After Dark. In addition to the feature film After Dark comes with 6 bonus features (nearly 30 mins of additional content!) including the iTunes exclusive bonus montage, “Extra Dark.”