Ah, Wilderness!
Based on four-time Pulitzer Prize-winning playwright Eugene O'Neill's only comedy--rich in nostalgia, alternately painful and poignant--this tender story presents a faithful portrait of a romantic young man coming of age in a small American town. Richard Miller (Eric Linden) has determined to live life to the fullest, and this high school valedictorian, who has almost shared his first kiss with girl-next-door Muriel McComber (Cecilia Parker), goes on a wild spree--wild at least for Danville, Connecticut--discovering drink and the wiles of local women. But Miller soon discovers that his heart has always belonged to Muriel.