Alice Through the Looking Glass
After slipping through a mirror, Alice (Mia Wasikowska) finds herself back in Underland with the White Queen (Anne Hathaway), the Cheshire Cat, the White Rabbit, Tweedledee and Tweedledum. Her friends tell her that the Mad Hatter (Johnny Depp) is in a funk over the loss of his family. Hoping to save his loved ones, Alice steals the Chronosphere from Time (Sacha Baron Cohen) to travel into the past. While there, she encounters the younger Hatter and the evil Red Queen (Helena Bonham Carter).